i'm back!

assalammualaikum w.b.t

Lama x berblog..sampai lupa camna nak setting,camana nak hias bagai...sbb lama jugak x mengadap laptop..online pkai hp terhad maka bersawang semua blog saya dan sampaikan ada yang terlupa pasword dan emel.. biaq pi lah..eh..eh..sopankan saya...sbab update d mana2 saya menggunakan 'saya' dan tidak seperti seblum2 ni bila berblog iaitu menggunakan 'aku'..well...manusia boleh berubah...:)

saya x dak entry menarik utk dkongsikan lagi..tapi hari ini saya tengah cuba menghabiskan novel yg bertajuk '7 Hari Mencintaiku' karya Siti Rosmiza setebal 1048 muka surat..kalau buku ilmiah setebal itu, mampukah saya menghabiskannya? hahaha..confirm boleh asalkan ia menarik..;) (yela tuuu)

Dan pada jam 10.48 pagi ini,saya berada di 'office' di mana akan beroperasi tidak lama lagi.. 'office' apakah itu?? tunggu entry seterusnya nanti...:)

1 comments:

Unknown said...

menantikan entri seterusnya~ (^___^)

Post a Comment

About Me

My photo
In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on...........
Powered by Blogger.